Forum projektu "Bandycka Historia"
Gothic Bandycka Historia
Spokojna cicha noc... W Starym Obozie wszyscy już dawno śpią, jedynie strażnicy stoją na nocnej warcie. Jeden z nich przymknął oko, gdy nagle w pokoju jednego z magnatów błysnęło oślepiające światło... Szybko podniesiono alarm. Grupa wartowników wpadła do pokoju skąd błysnęło światło ale niczego nie znaleźli. Zaczęli przeszukiwać budynek, ale jak się okazało zniknęli też jedni z najbardziej zaufanych ludzi Gomeza...
Mod nie będzie typu „Zabij pomiot Beliara i uratuj świat!”. W modyfikacji przyjdzie nam kierować losem młodego człowieka o imieniu Kegher. Do wyboru będą dwa (lub trzy) zakończenia gry. W modyfikacji zostaną rozbudowane miejsca na które podczas gry nie zwracamy uwagi. Modyfikacja będzie oczywiście do Gothic I, będzie się rozgrywać podczas gdy Bezimienny ze zwykłego Gothica nie został jeszcze strącony do Górniczej Doliny, a fabuła będzie całkiem inna niż ta ze zwykłego gothica.
Więcej nie powiem. Nie chcę psuć niespodzianki...
Do modyfikacji prawdopodobnie zostaną dodane m.in. :
- Nowe itemy
- Nowa fabuła
- Bardziej ovobowany świat
- Poprawiona grafika
- i wiele innych rzeczy, o których nie chce mi się pisać...
Nie będzie w modyfikacja żadnych „dualóf, chełmóf, tarcxz” i Bóg wie czego jeszcze.
Screeny:
http://ifotos.pl/zobacz/GothicMod_hwrnaqe.jpg/
http://ifotos.pl/zobacz/GothicMod_hwrnaqw.jpg/
http://ifotos.pl/zobacz/GothicMod_hwrnaqa.jpg/
http://ifotos.pl/zobacz/GothicMod_hwrnqpp.jpg/
Offline